Reklamacje

Większość naszego obuwia wykonana jest ze skóry naturalnej, i tak jak każdy materiał naturalny może nie zachować identycznego koloru oraz struktury na całej powierzchni. Ewentualne różnice wynikają z niejednorodności skóry. Aby obuwie zachowało właściwy wygląd należy je konserwować:

  • Skóra licowa – przecierać wilgotną szmatką. Po wyczyszczeniu stosować pasty i kremy zgodnie z kolorem wierzchu.
  • Nubuk, welur – delikatnie szczotkować. Można stosować impregnaty w aerozolu. Nie wolno używać past i kremów.
  • Skóra ekologiczna – przecierać szmatką. Nie należy stosować past, ale można stosować środki w aerozolu do skór ekologicznych

Ogólne warunki reklamacji:

Reklamacji podlegają wady ukryte w towarach powstałe z winy producenta, z wyjątkiem wad o których kupujący wiedział w chwili zawarcia umowy.

Warunki reklamacji obuwia:

Reklamacji podlegają wady obuwia, powstałe z winy producenta z wyjątkiem wad o których kupujący wiedział w chwili zawarcia umowy. Obuwie do reklamacji przyjmowane jest czyste za okazaniem dowodu sprzedaży.

Przyczyną nieuwzględnienia roszczeń reklamacyjnych może być:

  • Obuwie z wadami jawnymi, o których kupujący został poinformowany.
  • Obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, inne uszkodzenia mechaniczne oraz niewłaściwe dopasowanie obuwia do stopy)
  • Odbarwienie się wnętrza obuwia wykonanego ze skór naturalnych pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia.
  • Przemakanie obuwia wykonanego ze skór naturalnych oraz nie gumowego.
  • Nieprawidłowa konserwacja obuwia.
  • Naturalne zużycie się obuwia oraz fleków.
  • Obuwie wysyłane do reklamacji musi być wyczyszczone, w przeciwnym wypadku, obuwie zostanie odesłane do nadawcy na jego koszt. Obuwie zabrudzone nie podlega reklamacji.
  • W przypadku uznania reklamacji za zasadną i niemożliwości doprowadzenia obuwia do stanu zgodnego z umową, w ciągu 14 dni od momentu rozpatrzenia reklamacji obuwie zostanie wymienione lub zwrócone zostaną pieniądze.

Jak reklamować produkt w K2 Obuwie?

  1. Towar powinien zostać przysłany kompletny.
  2. Wypełnij formularz reklamacyjny, który powinien zawierać datę zakupu, cenę towaru, dokładny opis uszkodzenia, adres klienta, e-mail, nr telefonu i nr konta: Uzupełniony dokument dołącz do paczki.
  3. Nadaj paczkę na adres : Firma  „K2” Barbara Włodarczyk , ul. Zygmunta Augusta 12a, 34-600 Limanowa z dopiskiem „ REKLAMACJA”.
  4. Twoją reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania reklamowanego produktu.
  5. W przypadku UZNANIA REKLAMACJI towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych), zwrócimy Ci równowartość ceny produktu lub zaoferujemy inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Jeżeli uznamy reklamację odeślemy naprawiony lub nowy produkt na nasz koszt lub zwrócimy kwotę za reklamowany towar na konto podane przez Ciebie. 6.Jeżeli REKLAMACJA ZOSTANIE ODRZUCONA (nie uznana) towar odeślemy przesyłką pobraniową z kosztem przesyłki.
0
    0
    Koszyk
    Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu