Zwroty i wymiany
Zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta: konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
Jeśli Klient wybrał sposób dostarczenia obuwia inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
W przypadku sprzedaży konsumenckiej istnieje możliwość wymiany lub zwrotu zakupionego towaru pod następującymi warunkami:
- wymiana lub zwrot następuje w terminie do 14 dni od momentu dostawy
- wymieniane lub zwracane obuwie lub inny towar jest nowy i nie nosi oznak użytkowania lub użycia.
- do wymienianego lub zwracanego obuwia należy dołączyć paragon zakupu
- zwracany towar musi być kompletny i odesłany w oryginalnym niezniszczonym opakowaniu
Zwroty wysłane bez informacji kto odsyła paczkę i w jakim celu, nie będą rozpatrywane do czasu uzupełniania brakujących danych umożliwiających jej identyfikację.
Kupujący ma prawo w ciągu 14 dni od otrzymania paczki dokonać jej zwrotu lub wymiany obuwia. Po odesłaniu obuwia kupujący ma 1 miesiąc na określenie na co chce wymienić odesłany towar.
Zwrotu pieniędzy dokonujemy w ciągu 7 dni roboczych (wyjątkowo do 14 dni).
Pamiętaj, że zwracany towar nie może nosić żadnych oznak użytkowania.
UWAGA: Nie przyjmujemy paczek nadanych za pobraniem.
Adres, na który należy wysłać wymianę/zwrot:
F.H. K2 Barbara Włodarczyk
ul. Zygmunta Augusta 12A (1 piętro)
34-600 Limanowa
Numer rachunku: 22 1020 3453 0000 8102 0260 7687.
W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań, prosimy o kontakt pod adresem e-mail: biuro@k2obuwie.pl